Arkadaşlar e ticaretle ugrasiyoruz 1 haftadir şiftah yapmadan kapatiyoruz ne yapacam bilmiyorum sattigim malı ertesi gün almaya param bile çıkmıyor eskiden firmalar kampanya yapar müşteriyi alisverise çekerlerdi artik kampanya yapmıyorlar işler durgun yaprak kıpıldamıyor sizde durumlar nasıl?