Konu
1 Haftadır şiftah yapmadan kapatıyoruz..
17-08-2024, 22:23:12
#7
Emreabi
Adoss adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aynen 3 buyuk firmada da durum ayni
Şuan 17 si memurların maaş dönemi ay sonu az çok sipariş gelmesi lazım. Stokalrınızı ve ürünlerinizi kontrol edip kampanyaya katılmanızı ve rakiplerinizi incelemenizi tavsiye ederim