• 10-08-2024, 11:10:50
    #46
    silent34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyat çok abartı geldi bana. Beylikduzunde özel hastanede 5 ay önce eşimde doğum yaptı 11 bin.
    Hangi hastane hocam?
  • 10-08-2024, 15:41:12
    #47
    ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi hastane hocam?
    Beylikdüzu Medilife. Gayet güzel özel odasida vardı.
  • 10-08-2024, 16:18:28
    #48
    silent34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beylikdüzu Medilife. Gayet güzel özel odasida vardı.
    20k civarı fiyat verdiler hocam doktorunuz kimdi özel değilse sezeryan mı normal doğum mu oldu ?
  • 10-08-2024, 17:25:12
    #49
    İstanbul pahalıdır. Memleketiniz neresi oradaki özel hastanelerle görülün fiyat yarıdan fazla fark eder.

    özel genelde sezeryan
    Devlette normal yapışır dorun yoksa
  • 11-08-2024, 00:11:29
    #50
    Maslak Acıbadem tavsiye ederim. Biz çok memnun kaldık. Fiyat doktora ve sigortanıza göre değişiyor.

    Doğum özel bir süreç. Durumunuz varsa maddiyata takılmayın hiç.

    Doğum zaten uzun süren birşey değil. Sonrasında alacağınız hizmet, sizinle ilgilenecek hemşireler çok önemli.
  • 11-08-2024, 00:39:24
    #51
    Hastaneden hastaneye göre değişir ancak her konuda devlet hastaneleri daha çok tecrübeli.
    Devlet hastanelerinde çalışan hekim ve sağlık personelinin iş yükü fazla bu yüzden bilgi vermek ya da güler yüz göstermek konusunda sorun olabiliyor.
    Ama işlerini gayet iyi yapıyorlar arka planda.
    Özel hastanelerde çalışan personeller (hepsi için olmasa da..) her zaman daha az vaka görenler oluyor maalesef.
    Kararınızı etkilemek için yazmadım tabi ki.
    Ancak fiyatlar çok artmış durumda..
    Hayırlısı ile kucağınıza almanız dualarım ile..
  • 11-08-2024, 01:01:10
    #52
    devlete sakın gitmeyin.
    bizzat aynı konudan acı tecrübem var,
    dava ettim hastaneyi, şuan dosya sağlık bakanlığında.
    cebinizde yoksa gerekirse kredi çekin.
    devlette iş bilen gerçek doktor kalmadı.
    aslında memlekette kalmadı.
    kalanları da zaten özeller kaptı.
  • 13-08-2024, 00:00:11
    #53
    Hocam devlette sakın olmayın size tavsiyem. Belki başınıza gelmez ama mazallah bir kere gelmesi çok üzer sizi.. Eşimi devlette doğum yaptırtık 'ya ne olacak sonuçta ikisi de aynı işi yapıyor o da doğum uzmanı bu da diyip ' o zaman bugünün parasıyla 30 bin civarı isteniyordu. Neyse dedik devlette olsun vermeyelim bu parayı. Eşim sezaryan oldu bu yüzden belden epidural iğnesini vuruyorlar o da uyuşmadığı diyor doktora bu kez tekrar yapmışlar uyuşmadığı için. Neyse doğum başarıyla geçti eve geldik ancak eşimin boynu hiçbir şekilde düzelmedi kas katı kaldı. Doktor bunun normal olduğunu her sezaryan sonrası olduğunu söyledi bizde bazılarından aynı şeyleri duyduğumuz için endişe etmedik. Neyse aradan 2 gün sonra ambulansla acile koştuk 3 kez nöbet geçirdi ve çok kötü anlar yaşadık Allah kimseye göstermesin. Bu yapılan iğneden oldu. Nöroloji kepra denen bir ilacı 1 sene kullandırdı. Bu süreç hayatımızı bayağı olumsuz etkiledi. Herkesin başına gelecek diye bir şey yok ama bir kez gelmesi bazı şeyleri değiştiriyor. Özelde sıkıntı olmuyor mu tabi ki oluyor ancak dava yolu olduğu için çok dikkatli davranıyorlar. Devleti şikayet etsen sonuç ne olur herkesin düşündüğü gibi...
  • 13-08-2024, 00:25:03
    #54
    Pendik Bölge Hastanesi, özellikle Oya Hocayı öneririm. Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin şimdiden inşallah.