Hastaneden hastaneye göre değişir ancak her konuda devlet hastaneleri daha çok tecrübeli.
Devlet hastanelerinde çalışan hekim ve sağlık personelinin iş yükü fazla bu yüzden bilgi vermek ya da güler yüz göstermek konusunda sorun olabiliyor.
Ama işlerini gayet iyi yapıyorlar arka planda.
Özel hastanelerde çalışan personeller (hepsi için olmasa da..) her zaman daha az vaka görenler oluyor maalesef.
Kararınızı etkilemek için yazmadım tabi ki.
Ancak fiyatlar çok artmış durumda..
Hayırlısı ile kucağınıza almanız dualarım ile..