Hocam devlette sakın olmayın size tavsiyem. Belki başınıza gelmez ama mazallah bir kere gelmesi çok üzer sizi.. Eşimi devlette doğum yaptırtık 'ya ne olacak sonuçta ikisi de aynı işi yapıyor o da doğum uzmanı bu da diyip ' o zaman bugünün parasıyla 30 bin civarı isteniyordu. Neyse dedik devlette olsun vermeyelim bu parayı. Eşim sezaryan oldu bu yüzden belden epidural iğnesini vuruyorlar o da uyuşmadığı diyor doktora bu kez tekrar yapmışlar uyuşmadığı için. Neyse doğum başarıyla geçti eve geldik ancak eşimin boynu hiçbir şekilde düzelmedi kas katı kaldı. Doktor bunun normal olduğunu her sezaryan sonrası olduğunu söyledi bizde bazılarından aynı şeyleri duyduğumuz için endişe etmedik. Neyse aradan 2 gün sonra ambulansla acile koştuk 3 kez nöbet geçirdi ve çok kötü anlar yaşadık Allah kimseye göstermesin. Bu yapılan iğneden oldu. Nöroloji kepra denen bir ilacı 1 sene kullandırdı. Bu süreç hayatımızı bayağı olumsuz etkiledi. Herkesin başına gelecek diye bir şey yok ama bir kez gelmesi bazı şeyleri değiştiriyor. Özelde sıkıntı olmuyor mu tabi ki oluyor ancak dava yolu olduğu için çok dikkatli davranıyorlar. Devleti şikayet etsen sonuç ne olur herkesin düşündüğü gibi...