devlete sakın gitmeyin.
bizzat aynı konudan acı tecrübem var,
dava ettim hastaneyi, şuan dosya sağlık bakanlığında.
cebinizde yoksa gerekirse kredi çekin.
devlette iş bilen gerçek doktor kalmadı.
aslında memlekette kalmadı.
kalanları da zaten özeller kaptı.