Maslak Acıbadem tavsiye ederim. Biz çok memnun kaldık. Fiyat doktora ve sigortanıza göre değişiyor.

Doğum özel bir süreç. Durumunuz varsa maddiyata takılmayın hiç.

Doğum zaten uzun süren birşey değil. Sonrasında alacağınız hizmet, sizinle ilgilenecek hemşireler çok önemli.