• 07-08-2024, 22:56:06
    #1
    Selamlar.

    Mesleğim gereği sürekli bilgisayar başında vakit geçirmekteyim.

    "masa başında rahat rahat takıl tabi ya, hayat sana güzel" gibi tepkilere maruz kalıyoruz

    Ben de gel yer değiştirelim yeter ki bedenim yorulsun, beynim değil diyorum.

    Siz hangi düşüncedesiniz?
  • 07-08-2024, 22:58:17
    #2
    sürekli evde çalışınca dinlenme de evde olunca karmaşa oluyor dışardan çalışıp eve gelince ohh evim diyoruz ama evde çalışan yine evde dinleniyor bu sefer a-salaklaşıyor
  • 07-08-2024, 22:58:57
    #3
    Her gün fiziksel yorgunluğum oluyor, dinlenince geçiyor. Ruhsal yorgunluk ve çözümleme süreçleri daha zor olabiliyor🌸
  • 07-08-2024, 22:59:06
    #4
    Son 3 sene masa başı işinden sonra 1 yıldır teknik servisteyim. 1 dk durduğumuz yok. İnanın masabaşı işin değerini çok güzel anladım
    Bence hiç kurcalamayın, beden yorulunca beyinde yoruluyor.
  • 07-08-2024, 23:01:22
    #5
    O kadar çok insanla uğraşıyorum ki kafa yorgunluğu fiziksel yorgunluğun üstüne geçiyor
    gece yatarken bile gelen müşteri mesajlarına dönüş yapmak zorundaymışım gibi hissediyorum. Tatilde de aynı şey oldu
  • 07-08-2024, 23:02:59
    #6
    Hocam, evden çalışmak çok güzel kafana göre ama saati belli olmayınca insanı çok yoruyor sanırım.

    Oturmazsan pcnin başına para gelmiyor.
    Bazen tükenmişlik sendromu yaşıyoruz sanki.

    Beyin yorgunluğu da fiziksel yorgunlukta olsa bence bir mesai saat aralığı mutlaka olmalı, asıl mesele bu bana göre!
    Bu ışıltılı hayatı biz seçtik, şimdi şikayet ediyoruz😊
  • 08-08-2024, 01:59:28
    #7
    3 senedir bir bankanın home ofis olarak cagri merkezin de çalışıyorum.
    Düzenli hayat kalmadı neredeyse sanırım fiziki işte yorgun olup eve geliyorsun yorgunluk oluyor fakat en azından sosyal çevreniz oluyor.
  • 08-08-2024, 19:24:37
    #8
    elyesaayse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, evden çalışmak çok güzel kafana göre ama saati belli olmayınca insanı çok yoruyor sanırım.

    Oturmazsan pcnin başına para gelmiyor.
    Bazen tükenmişlik sendromu yaşıyoruz sanki.

    Beyin yorgunluğu da fiziksel yorgunlukta olsa bence bir mesai saat aralığı mutlaka olmalı, asıl mesele bu bana göre!
    Bu ışıltılı hayatı biz seçtik, şimdi şikayet ediyoruz😊
    Aslında mesai saatlerini biz belirliyoruz fakat karşıda ki müşteri denilen kişi buna uymuyor. Orada bir ahlaksızlık var bence. Parayı verdim. Hemen istediği saatte olacak. Bu aslında insanların kişisel sınırlarını ihlal ediyorlar demektir.

    Bence fiziksel yorgunluğu ruhsal yorgunluğa tercih ederim.

    Fiziksel yorgunluk dolaylı beyin yorgunluğu yapsana uyuyunca geçiyor.

    Ruhsal yorgunluk psikolojik olarak bozulma ve sizin hayata bakış açınızda da olumsuz etkilediği için zorlu bir yorgunluk. Tükenmişlik sendromuna doğru gider.
  • 08-08-2024, 20:12:14
    #9
    tefkufu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında mesai saatlerini biz belirliyoruz fakat karşıda ki müşteri denilen kişi buna uymuyor. Orada bir ahlaksızlık var bence. Parayı verdim. Hemen istediği saatte olacak. Bu aslında insanların kişisel sınırlarını ihlal ediyorlar demektir.

    Bence fiziksel yorgunluğu ruhsal yorgunluğa tercih ederim.

    Fiziksel yorgunluk dolaylı beyin yorgunluğu yapsana uyuyunca geçiyor.

    Ruhsal yorgunluk psikolojik olarak bozulma ve sizin hayata bakış açınızda da olumsuz etkilediği için zorlu bir yorgunluk. Tükenmişlik sendromuna doğru gider.
    Haklısınız hocam 😔