Mesleğim gereği sürekli bilgisayar başında vakit geçirmekteyim.
"masa başında rahat rahat takıl tabi ya, hayat sana güzel" gibi tepkilere maruz kalıyoruz

Ben de gel yer değiştirelim yeter ki bedenim yorulsun, beynim değil diyorum.
Siz hangi düşüncedesiniz?