Hocam, evden çalışmak çok güzel kafana göre ama saati belli olmayınca insanı çok yoruyor sanırım.
Oturmazsan pcnin başına para gelmiyor.
Bazen tükenmişlik sendromu yaşıyoruz sanki.
Beyin yorgunluğu da fiziksel yorgunlukta olsa bence bir mesai saat aralığı mutlaka olmalı, asıl mesele bu bana göre!
Bu ışıltılı hayatı biz seçtik, şimdi şikayet ediyoruz😊
Aslında mesai saatlerini biz belirliyoruz fakat karşıda ki müşteri denilen kişi buna uymuyor. Orada bir ahlaksızlık var bence. Parayı verdim. Hemen istediği saatte olacak. Bu aslında insanların kişisel sınırlarını ihlal ediyorlar demektir.
Bence fiziksel yorgunluğu ruhsal yorgunluğa tercih ederim.
Fiziksel yorgunluk dolaylı beyin yorgunluğu yapsana uyuyunca geçiyor.
Ruhsal yorgunluk psikolojik olarak bozulma ve sizin hayata bakış açınızda da olumsuz etkilediği için zorlu bir yorgunluk. Tükenmişlik sendromuna doğru gider.