3 senedir bir bankanın home ofis olarak cagri merkezin de çalışıyorum.
Düzenli hayat kalmadı neredeyse sanırım fiziki işte yorgun olup eve geliyorsun yorgunluk oluyor fakat en azından sosyal çevreniz oluyor.