Hocam, evden çalışmak çok güzel kafana göre ama saati belli olmayınca insanı çok yoruyor sanırım.

Oturmazsan pcnin başına para gelmiyor.
Bazen tükenmişlik sendromu yaşıyoruz sanki.

Beyin yorgunluğu da fiziksel yorgunlukta olsa bence bir mesai saat aralığı mutlaka olmalı, asıl mesele bu bana göre!
Bu ışıltılı hayatı biz seçtik, şimdi şikayet ediyoruz😊