• 06-08-2024, 01:44:17
    #19
    Flashdeck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeter artık ya harbiden yeter artık . Bu kadar da kendi milletine düşman olunmaz ki
    Kendi milleti mi sence hocam neyse , iyi akşamlar
  • 06-08-2024, 01:46:44
    #20
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    • kötü yanı kadar iyi yanı da var.
    • bir de şöyle düşünün: daha az harcama yapacagımız için daha çok zenginleşeceğiz
    • bizi yönetenler böyle uygun gördüyse bir bildikleri vardır, biz bir onlar bin düşünür
    • buna da şükür, aç değiliz açıkta değiliz
    • insanlar ölüyor siz hala verdi derdindesiniz.
    • herkes isyan ediyor ama avmler, plajlar halen dolu nasıl oluyor bu iş? bence öyle bir kriz felan yok
    • Çok iyi oldu! Yerli malı varken neden Çin malı?


    aklıma gelenler bunlar tüm tuşlara bastım inşallah
    hocam umarım ironidir yazdıklarınız
  • 06-08-2024, 01:56:05
    #21
    Sıkıntı bizim paramız olmamasinda yoksa parası olan ithalat yapıyor

  • 06-08-2024, 02:09:36
    #22
    Yemin ederim ülkemiz ya da hükumet ucuza bir şeye erişmemizi istemiyor. Ya zaten Çin'den aldığımız üründen vergisini alıp sen de kaznıyorsun, neyini yasaklamaya çalışıyorsun?
    Ucuzu bir şeye erişmememiz için ellerinden geleni yapıyorlar resmen. Gerçekten de resmen yapıyorlar bunu.

    Hala bu partiye oy verenlere hakkım helal değil.
  • 06-08-2024, 02:12:41
    #23
    Geçen e ticaret birliği üyesi , kendi toptancısı da bulunan birinin konuyu yukarıya taşıdığını biz yüzde 60 civarı vergi veriyoruz diye şikayette bulunduğunun bilgisini almıştım. Kendi yüklerinin fazla olduğunu satış yapamadıklarını söylemişti. Demek ki o bölgeden gelen itirazlara bakıyorlar 😒
  • 06-08-2024, 02:47:52
    #25
    oooof ulan of....
  • 06-08-2024, 03:03:07
    #26
    Küfür edeceğim ama bunlara iltifat olacak o yüzden susuyorum.
  • 06-08-2024, 03:24:42
    #27
    parayı ülkede tutmaları lazım ki daha fazla çalabilsinler