Flashdeck adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Artık Yurtdışından Ucuza Ürün Alma Devri Kapandı.
53
●4.166
- 06-08-2024, 01:46:44hocam umarım ironidir yazdıklarınızSEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2024, 01:56:05Sıkıntı bizim paramız olmamasinda yoksa parası olan ithalat yapıyor

- 06-08-2024, 02:09:36Yemin ederim ülkemiz ya da hükumet ucuza bir şeye erişmemizi istemiyor. Ya zaten Çin'den aldığımız üründen vergisini alıp sen de kaznıyorsun, neyini yasaklamaya çalışıyorsun?
Ucuzu bir şeye erişmememiz için ellerinden geleni yapıyorlar resmen. Gerçekten de resmen yapıyorlar bunu.
Hala bu partiye oy verenlere hakkım helal değil. - 06-08-2024, 02:12:41Geçen e ticaret birliği üyesi , kendi toptancısı da bulunan birinin konuyu yukarıya taşıdığını biz yüzde 60 civarı vergi veriyoruz diye şikayette bulunduğunun bilgisini almıştım. Kendi yüklerinin fazla olduğunu satış yapamadıklarını söylemişti. Demek ki o bölgeden gelen itirazlara bakıyorlar 😒
- 06-08-2024, 03:03:07Küfür edeceğim ama bunlara iltifat olacak o yüzden susuyorum.