Yemin ederim ülkemiz ya da hükumet ucuza bir şeye erişmemizi istemiyor. Ya zaten Çin'den aldığımız üründen vergisini alıp sen de kaznıyorsun, neyini yasaklamaya çalışıyorsun?
Ucuzu bir şeye erişmememiz için ellerinden geleni yapıyorlar resmen. Gerçekten de resmen yapıyorlar bunu.

Hala bu partiye oy verenlere hakkım helal değil.