Geçen e ticaret birliği üyesi , kendi toptancısı da bulunan birinin konuyu yukarıya taşıdığını biz yüzde 60 civarı vergi veriyoruz diye şikayette bulunduğunun bilgisini almıştım. Kendi yüklerinin fazla olduğunu satış yapamadıklarını söylemişti. Demek ki o bölgeden gelen itirazlara bakıyorlar 😒