Artık Yurtdışından Ucuza Ürün Alma Devri Kapandı. - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Artık Yurtdışından Ucuza Ürün Alma Devri Kapandı.
53
●
4.166
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Artık Yurtdışından Ucuza Ürün Alma Devri Kapandı.
1
2
3
4
5
6
06-08-2024, 03:40:05
#28
OdeKullan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
H.O.
https://www.patronlardunyasi.com/res...roya-dusuruldu
06-08-2024, 05:01:05
#29
bilgicinitr
Henüz değil 15 gün sonra
06-08-2024, 05:49:00
#30
celal1387
Ben şeyi anlamadım. Bu düzenlemeden önce 150 euro üstünde ürün getirilemiyor muydu ki artık 30 euro üstü ürün getirilmeyecek deniyor?
06-08-2024, 06:55:10
#31
ShakiraTR
Benim dün kargoya verilen 60-70 euro siparişim var temudan. 15 içinde gelmezse buna tabi olacak bakalım ne olacak?
06-08-2024, 07:16:41
#32
KingCoder
Su anda gecerlimi
06-08-2024, 07:39:42
#33
SeydiErol
Zam yemekten yoruldum
06-08-2024, 08:14:36
#34
xxx786
Bıktık artık ya yeter be
06-08-2024, 08:18:52
#35
Seyit25
Bir ürünü toptan alarak çok daha ucuza getiren toptancılar % bilmem kaç fahiş bir oran ile satıp kar ederken siz kalkıp karını düşürmeye çalışıyorsunuz. Alın size...
Konunun özeti
06-08-2024, 08:31:59
#36
salih841
Şimdi bizim millette bunlar yurt dışından bana yönelecekler diye bi zamda bizim milletimiz koyacak.😒 Alın size fiyatlar arttı.
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler