Sokak hayvanlarına yönelik teklif kabul edildi
40
●2.286
- 24-07-2024, 09:35:29Hocam belediyeler zamanında adam gibi yapsaydı görevini böyle bir sorun olmayacaktı. Çoğu sokak hayvanını suçsuz yere canı alınacak ve 10 sene belki 5 sene sonra bir daha sokak hayvan nufüsü artıcak tekrardan aynı yola başvuracaklar. Sözde müslüman kesim nasılda seviniyorlar bu karar için, bu platformda değil diğer sosyal medya platforumlarında yorumları okuyunca insalıktan soğuyorum.
- 24-07-2024, 10:07:09Birçok çocuk hayvanları nasıl seveceğini bilmiyor. Parkta köpeğimle geziyorum. Yatan köpeğin üstüne atlıyor. Köpek rahatsız oluyor yürüyor arkasından koşturuyor. Yerinde duran köpeği sevdiğini düşünerek başını sıkıştırıyor iki elle.slowy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani evet. Çoğu çocuk hayvanları nasıl seveceği hakkında bilgi sahibi değil. Köpeğe havlayan çocukları ve öcü görmüş gibi bağırıp kaçan çocukları saymıyorum bile. - 24-07-2024, 11:46:32Sokak köpeklerinde suç yok, insanlarda suç var demeye getirenler Bile olmuş. Utanma yok, kendi gözümle görmesem bunların dediklerine inanacaktım. Köşe başında 12,13 köpek her gece oturup insanların ve arabaların üzerine havlayıp saldırırdı. Köpeklerden kaçarken yere düşenler, o anda kaçarken arabaya çarpanlar, kalbim ağrıyor deyip ağlayan çocuklar yada karşılık verip ısırılanlar.. Millet bu yüzden yolunu değiştirdi ve yeni yeni o köpeklerin yarısı kısırlaştırılıp başka yerlere dağıtıldı. En önemlisi ise 4 milyon köpeğin canı 1 çocuktan üstün değildir, Üstün olan insan canıdır.
- 24-07-2024, 11:59:22serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O kadar yanlış bir yaklaşım ki bu. Cidden sizin gibi yaşı büyük olgun birinden böyle bir yazı okumak beni üzdü.
Hayvanlar ile insanları bir tutmanız zaten kendi ırkınıza bir hakaret.
Suriyeli falan diyorsunuz ses çıkmıyor diyorsunuz da geçen günlerde yaşananları sanırım görmediniz Kayseri de falan?
İnsanlar yaptıkları şeyden dolayı yargılanabiliyor. Adalet ne kadar işlemese de var.
Sen hiç gördün mü birine köpek saldırıyor sonra o köpeği ters kelepçe alıp hapse attıklarını
yok göremedin göremezsin.
Bu yasa da insanları ceza evine atmakla aynı mantıkta.
Köpekler toplandıktan sonra uyutulmayacak! BAKIMLARI YAPILACAK, SONRA SAHİPLENDİRİLMEYE ÇALIŞILACAK. SAHİPLENDİRİLMEYEN BARINAKTA BİZİM VERGİLERİMİZ İLE YAŞAYACAKLAR.
HASTALIKLI OLAN KÖPEKLER UYUTULACAK!
Yani yasayı tam okumadan sadece ötanaziyi görünce hemen bir deliriyorsunuz. Ya cidden yazık wallaha billaha yazık ya. Kendinizi bir köpekten farklı görmemeniz çok yazık. Bu hayvanseverlik değil bu it....
İyi forumlar... - 24-07-2024, 12:02:50Hocam onca şey anlattım, yaptığınız çıkarım bu mu cidden?slowy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer bunu anlıyorsanız, evet yansın umrumda değil. Yanlış anlamayında TV ve sosyal medyada çok takılıyorsunuz sanırım. Azcık çıkın sokakta ki gerçekleri görün. Yandaş medyaları yaptığı haberleri, şovcuları, ve ya sosyal medya trollerinin yalanlarını değil. Sokaktaki hayat farklıdır. Hiç de o haberlerde ki gibi " Yanından geçen çocuğu ısırdı" değil olay. Neyse uzatmak istemiyorum. Tonlarca satır da yazsam anlamıyacaksınız. - 24-07-2024, 12:34:51Dostum köpeklerin suçu yok tabi ki, belediye adam gibi işini yapsaydı (kışırlaştırmayı) bu kadar fazla sayıda üremezlerdi ve dediğin gibi köşe başında 12-13 köpek olmazdı. Dersen ki madem seviyorsun al evine besle bu sene en az 20 köpeğe geçici yuvalık yapıp sahiplendirdim hepsini sokaktan buldum. O yüzden tekrarlıyorum tek suçlu İnsanoğludur.Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
edit:sokak köpeği

- 24-07-2024, 12:41:51Köpek bile kendini bu kadar savunmaz 🤣princeoyko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sokak köpeklerininin saldırısına uğrayanlar da suçlu değil mi. Bana işini yapıp kısırlaştırılmamış köpek bırakmayan belediye söylermisin? Bu köpekler uyutulmadığı müddet bu sorun devam edecektir. - 24-07-2024, 12:44:35Ne kadar güzel cümlelerle, örneklerle anlatırsan anlat cahil cühelaya 1 harf bile geçiremezsin hocam. Kapalı onlar. Düzelme imkanları da yok. Sıfırın altında.serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok göremedin göremezsin.