Hocam belediyeler zamanında adam gibi yapsaydı görevini böyle bir sorun olmayacaktı. Çoğu sokak hayvanını suçsuz yere canı alınacak ve 10 sene belki 5 sene sonra bir daha sokak hayvan nufüsü artıcak tekrardan aynı yola başvuracaklar. Sözde müslüman kesim nasılda seviniyorlar bu karar için, bu platformda değil diğer sosyal medya platforumlarında yorumları okuyunca insalıktan soğuyorum.