Dostum köpeklerin suçu yok tabi ki, belediye adam gibi işini yapsaydı (kışırlaştırmayı) bu kadar fazla sayıda üremezlerdi ve dediğin gibi köşe başında 12-13 köpek olmazdı. Dersen ki madem seviyorsun al evine besle bu sene en az 20 köpeğe geçici yuvalık yapıp sahiplendirdim hepsini sokaktan buldum. O yüzden tekrarlıyorum tek suçlu İnsanoğludur.
Köpek bile kendini bu kadar savunmaz 🤣
Sokak köpeklerininin saldırısına uğrayanlar da suçlu değil mi. Bana işini yapıp kısırlaştırılmamış köpek bırakmayan belediye söylermisin? Bu köpekler uyutulmadığı müddet bu sorun devam edecektir.