• 24-07-2024, 08:36:47
    #28
    Başka bir gün bir tweet : "Türkiye kasaplar derneği ölen köpeklere sahip çıkacağız" dedi.
  • 24-07-2024, 09:35:29
    #29
    Hocam belediyeler zamanında adam gibi yapsaydı görevini böyle bir sorun olmayacaktı. Çoğu sokak hayvanını suçsuz yere canı alınacak ve 10 sene belki 5 sene sonra bir daha sokak hayvan nufüsü artıcak tekrardan aynı yola başvuracaklar. Sözde müslüman kesim nasılda seviniyorlar bu karar için, bu platformda değil diğer sosyal medya platforumlarında yorumları okuyunca insalıktan soğuyorum.
  • 24-07-2024, 10:07:09
    #30
    Platin üye
    slowy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yetiştirememekle ne alakası var??? geçen kopeği beslemek isteyen bir çocuğun köpek elini ısırdı. sizin çocuğunuzun canı yanmıyor diye köpekler uyutulmasınmı hocam? diğer çocukların canı yansın diyorsunuz tabi aklınızca?
    Birçok çocuk hayvanları nasıl seveceğini bilmiyor. Parkta köpeğimle geziyorum. Yatan köpeğin üstüne atlıyor. Köpek rahatsız oluyor yürüyor arkasından koşturuyor. Yerinde duran köpeği sevdiğini düşünerek başını sıkıştırıyor iki elle.

    Yani evet. Çoğu çocuk hayvanları nasıl seveceği hakkında bilgi sahibi değil. Köpeğe havlayan çocukları ve öcü görmüş gibi bağırıp kaçan çocukları saymıyorum bile.
  • 24-07-2024, 11:46:32
    #31
    Sokak köpeklerinde suç yok, insanlarda suç var demeye getirenler Bile olmuş. Utanma yok, kendi gözümle görmesem bunların dediklerine inanacaktım. Köşe başında 12,13 köpek her gece oturup insanların ve arabaların üzerine havlayıp saldırırdı. Köpeklerden kaçarken yere düşenler, o anda kaçarken arabaya çarpanlar, kalbim ağrıyor deyip ağlayan çocuklar yada karşılık verip ısırılanlar.. Millet bu yüzden yolunu değiştirdi ve yeni yeni o köpeklerin yarısı kısırlaştırılıp başka yerlere dağıtıldı. En önemlisi ise 4 milyon köpeğin canı 1 çocuktan üstün değildir, Üstün olan insan canıdır.
  • 24-07-2024, 11:59:22
    #32
    serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam olsun,

    Şu millet çocuğunu mülteciden değil, çocuk istismarcısından değil, ilkokula inmiş uyuşturucudan değil, aile içi şiddetten değil, çocuk gelin olmasından değil sadece kedi ve köpekten koruma derdine düşmüş ya ne diyeyim?

    Çocuğunuzun istismar edilme, tacize uğrama ya da uyuşturucu kullanma ihtimali ısırılma ihtimalinin yüzlerce katı.

    Hep yazdım yine yazıyorum.
    100 ısırılmış çocuğun resmini paylaşıp, 10.000'lerce istismara uğramış çocuğu yok saydığınız için samimiyetinize inancım sıfırdır.
    Koca koca insanlar çocukları için güven ortamını köpek olmadığında sağlayacağını düşünüyor.
    Çocukları bile borçlu doğmuş insanların çocuklarının geleceği yok edilmişken köpekleri öldürüp çocuklarına güvenli, huzurlu bir ortam sağlayacaklarını düşünmesi acıdır.

    Neden samimiyetsizsiniz?
    Bir suriyeli taciz tecavüz olayına karışınca "hepsi aynı mı? Suç kişisel!" diyen insanlar köpek ısırdığında "tüm köpekler" ölsün diye haykırıyor.
    Nereden baksam riyakarlık nereden baksam...

    Şunun altını çiziyorum!
    1 kişi bile ısırılsa bu bir sorundur. Isırılan insanları yok saymıyorum sadece ısırılmaktan onlarca kat daha ağır yaralar bırakacak yüzlerce kat daha fazla yaşanan olayları değil sadece kedi ve köpeklere karşı bu kadar ses çıkartılmasına laf ediyorum.

    Hakikatten evladını düşünenlerin önceliği kedi köpek değildir.
    Ne köpekler öldürülsün ne çocuklar ısırılsın.
    Biz ikisinin de olmasını istemiyoruz.
    Hayvanların canını nasıl savunuyorsak elbette insanların canı da aynı derecede kutsaldır.

    O kadar yanlış bir yaklaşım ki bu. Cidden sizin gibi yaşı büyük olgun birinden böyle bir yazı okumak beni üzdü.
    Hayvanlar ile insanları bir tutmanız zaten kendi ırkınıza bir hakaret.
    Suriyeli falan diyorsunuz ses çıkmıyor diyorsunuz da geçen günlerde yaşananları sanırım görmediniz Kayseri de falan?
    İnsanlar yaptıkları şeyden dolayı yargılanabiliyor. Adalet ne kadar işlemese de var.

    Sen hiç gördün mü birine köpek saldırıyor sonra o köpeği ters kelepçe alıp hapse attıklarını yok göremedin göremezsin.
    Bu yasa da insanları ceza evine atmakla aynı mantıkta.

    Köpekler toplandıktan sonra uyutulmayacak! BAKIMLARI YAPILACAK, SONRA SAHİPLENDİRİLMEYE ÇALIŞILACAK. SAHİPLENDİRİLMEYEN BARINAKTA BİZİM VERGİLERİMİZ İLE YAŞAYACAKLAR.
    HASTALIKLI OLAN KÖPEKLER UYUTULACAK!

    Yani yasayı tam okumadan sadece ötanaziyi görünce hemen bir deliriyorsunuz. Ya cidden yazık wallaha billaha yazık ya. Kendinizi bir köpekten farklı görmemeniz çok yazık. Bu hayvanseverlik değil bu it....

    İyi forumlar...
  • 24-07-2024, 12:02:50
    #33
    slowy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yetiştirememekle ne alakası var??? geçen kopeği beslemek isteyen bir çocuğun köpek elini ısırdı. sizin çocuğunuzun canı yanmıyor diye köpekler uyutulmasınmı hocam? diğer çocukların canı yansın diyorsunuz tabi aklınızca?
    Hocam onca şey anlattım, yaptığınız çıkarım bu mu cidden?

    Eğer bunu anlıyorsanız, evet yansın umrumda değil. Yanlış anlamayında TV ve sosyal medyada çok takılıyorsunuz sanırım. Azcık çıkın sokakta ki gerçekleri görün. Yandaş medyaları yaptığı haberleri, şovcuları, ve ya sosyal medya trollerinin yalanlarını değil. Sokaktaki hayat farklıdır. Hiç de o haberlerde ki gibi " Yanından geçen çocuğu ısırdı" değil olay. Neyse uzatmak istemiyorum. Tonlarca satır da yazsam anlamıyacaksınız.
  • 24-07-2024, 12:34:51
    #34
    Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sokak köpeklerinde suç yok, insanlarda suç var demeye getirenler Bile olmuş. Utanma yok, kendi gözümle görmesem bunların dediklerine inanacaktım. Köşe başında 12,13 köpek her gece oturup insanların ve arabaların üzerine havlayıp saldırırdı. Köpeklerden kaçarken yere düşenler, o anda kaçarken arabaya çarpanlar, kalbim ağrıyor deyip ağlayan çocuklar yada karşılık verip ısırılanlar.. Millet bu yüzden yolunu değiştirdi ve yeni yeni o köpeklerin yarısı kısırlaştırılıp başka yerlere dağıtıldı. En önemlisi ise 4 milyon köpeğin canı 1 çocuktan üstün değildir, Üstün olan insan canıdır.
    Dostum köpeklerin suçu yok tabi ki, belediye adam gibi işini yapsaydı (kışırlaştırmayı) bu kadar fazla sayıda üremezlerdi ve dediğin gibi köşe başında 12-13 köpek olmazdı. Dersen ki “ madem seviyorsun al evine besle” bu sene en az 20 köpeğe geçici yuvalık yapıp sahiplendirdim hepsini sokaktan buldum. O yüzden tekrarlıyorum tek suçlu İnsanoğludur.

    edit:sokak köpeği
  • 24-07-2024, 12:41:51
    #35
    princeoyko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum köpeklerin suçu yok tabi ki, belediye adam gibi işini yapsaydı (kışırlaştırmayı) bu kadar fazla sayıda üremezlerdi ve dediğin gibi köşe başında 12-13 köpek olmazdı. Dersen ki “ madem seviyorsun al evine besle” bu sene en az 20 köpeğe geçici yuvalık yapıp sahiplendirdim hepsini sokaktan buldum. O yüzden tekrarlıyorum tek suçlu İnsanoğludur.
    Köpek bile kendini bu kadar savunmaz 🤣
    Sokak köpeklerininin saldırısına uğrayanlar da suçlu değil mi. Bana işini yapıp kısırlaştırılmamış köpek bırakmayan belediye söylermisin? Bu köpekler uyutulmadığı müddet bu sorun devam edecektir.
  • 24-07-2024, 12:44:35
    #36
    Profesyonel Tasarım Hiz.
    serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam olsun,

    Şu millet çocuğunu mülteciden değil, çocuk istismarcısından değil, ilkokula inmiş uyuşturucudan değil, aile içi şiddetten değil, çocuk gelin olmasından değil sadece kedi ve köpekten koruma derdine düşmüş ya ne diyeyim?

    Çocuğunuzun istismar edilme, tacize uğrama ya da uyuşturucu kullanma ihtimali ısırılma ihtimalinin yüzlerce katı.

    Hep yazdım yine yazıyorum.
    100 ısırılmış çocuğun resmini paylaşıp, 10.000'lerce istismara uğramış çocuğu yok saydığınız için samimiyetinize inancım sıfırdır.
    Koca koca insanlar çocukları için güven ortamını köpek olmadığında sağlayacağını düşünüyor.
    Çocukları bile borçlu doğmuş insanların çocuklarının geleceği yok edilmişken köpekleri öldürüp çocuklarına güvenli, huzurlu bir ortam sağlayacaklarını düşünmesi acıdır.

    Neden samimiyetsizsiniz?
    Bir suriyeli taciz tecavüz olayına karışınca "hepsi aynı mı? Suç kişisel!" diyen insanlar köpek ısırdığında "tüm köpekler" ölsün diye haykırıyor.
    Nereden baksam riyakarlık nereden baksam...

    Şunun altını çiziyorum!
    1 kişi bile ısırılsa bu bir sorundur. Isırılan insanları yok saymıyorum sadece ısırılmaktan onlarca kat daha ağır yaralar bırakacak yüzlerce kat daha fazla yaşanan olayları değil sadece kedi ve köpeklere karşı bu kadar ses çıkartılmasına laf ediyorum.

    Hakikatten evladını düşünenlerin önceliği kedi köpek değildir.
    Ne köpekler öldürülsün ne çocuklar ısırılsın.
    Biz ikisinin de olmasını istemiyoruz.
    Hayvanların canını nasıl savunuyorsak elbette insanların canı da aynı derecede kutsaldır.
    Ne kadar güzel cümlelerle, örneklerle anlatırsan anlat cahil cühelaya 1 harf bile geçiremezsin hocam. Kapalı onlar. Düzelme imkanları da yok. Sıfırın altında.