Sokak köpeklerinde suç yok, insanlarda suç var demeye getirenler Bile olmuş. Utanma yok, kendi gözümle görmesem bunların dediklerine inanacaktım. Köşe başında 12,13 köpek her gece oturup insanların ve arabaların üzerine havlayıp saldırırdı. Köpeklerden kaçarken yere düşenler, o anda kaçarken arabaya çarpanlar, kalbim ağrıyor deyip ağlayan çocuklar yada karşılık verip ısırılanlar.. Millet bu yüzden yolunu değiştirdi ve yeni yeni o köpeklerin yarısı kısırlaştırılıp başka yerlere dağıtıldı. En önemlisi ise 4 milyon köpeğin canı 1 çocuktan üstün değildir, Üstün olan insan canıdır.
Dostum köpeklerin suçu yok tabi ki, belediye adam gibi işini yapsaydı (kışırlaştırmayı) bu kadar fazla sayıda üremezlerdi ve dediğin gibi köşe başında 12-13 köpek olmazdı. Dersen ki madem seviyorsun al evine besle bu sene en az 20 köpeğe geçici yuvalık yapıp sahiplendirdim hepsini sokaktan buldum. O yüzden tekrarlıyorum tek suçlu
İnsanoğludur.
edit:sokak köpeği