• 15-07-2024, 11:24:34
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba işyerimiz resmi tatillerde iznimizin olmadığını , çalisincada çift yevmiye olmadığını söyledi tabi ki ben işe gitmedim şuan ya çalış ya çık gibisinden bir şey söyledi napabiliriz bu konu hakkında
  • 15-07-2024, 11:27:13
    #2
    Instagram mavi tik✅
    tazminatımı alırım de birşey imzalama çıkaramazlar
  • 15-07-2024, 11:28:08
    #3
    Üyeliği durduruldu
    reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tazminatımı alırım de birşey imzalama çıkaramazlar
    Yeni girdik 15 gün olucak tazminatlik bir mevzu yok 😂
  • 15-07-2024, 11:30:28
    #4
    baştan peşin peşin şartları söylemiş ne yapacaksın ki ?
  • 15-07-2024, 11:30:58
    #5
    Direkt çıkarırlar zaten,
    Sektör nedir?
  • 15-07-2024, 11:32:47
    #6
    Welcome to Özel sektör
  • 15-07-2024, 11:33:00
    #7
    AOA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    baştan peşin peşin şartları söylemiş ne yapacaksın ki ?
    baştan söylese ne olur suç değil mi kardeşim bu? ülkenin resmi tatili ve iş yeri de bunu vermek zorunda değil mi? vermediği zaman ise mesai günü çalışılmış gibi ödeme yapması kanunen zorunlu değil mi?
  • 15-07-2024, 11:34:28
    #8
    Hocam sende bi sağlam iş bulamadın ya. Çorap değiştirir gibi iş değiştiriyorsun.
  • 15-07-2024, 11:35:56
    #9
    revios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    baştan söylese ne olur suç değil mi kardeşim bu? ülkenin resmi tatili ve iş yeri de bunu vermek zorunda değil mi? vermediği zaman ise mesai günü çalışılmış gibi ödeme yapması kanunen zorunlu değil mi?
    bu ülkede değil. 1 mayıs işçi bayramında milyonlarca işçi çalışıyor niye ?