Merhaba işyerimiz resmi tatillerde iznimizin olmadığını , çalisincada çift yevmiye olmadığını söyledi tabi ki ben işe gitmedim şuan ya çalış ya çık gibisinden bir şey söyledi napabiliriz bu konu hakkında