baştan söylese ne olur suç değil mi kardeşim bu? ülkenin resmi tatili ve iş yeri de bunu vermek zorunda değil mi? vermediği zaman ise mesai günü çalışılmış gibi ödeme yapması kanunen zorunlu değil mi?
bu ülkede değil. 1 mayıs işçi bayramında milyonlarca işçi çalışıyor niye ?