• 15-07-2024, 11:37:46
    #10
    AOA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ülkede değil. 1 mayıs işçi bayramında milyonlarca işçi çalışıyor niye ?
    kanunen suç ama bu arkadaş şikayet etse işyeri ceza alır.. ama sende haklısın bizim ülkede kanun var ama onu uygulayan yok
  • 15-07-2024, 11:38:05
    #11
    Kardeşim getir firmasina girmişti, yakın zamanda çıktı ve bayram mesaisini patronu 1.5 katı olarak hesaplamış. İtiraz etti ve muhasebesicisi çift yevmiye olduğunu söyledi. Resmen bizi aptal yerine koyanlar var ne yazık ki.
  • 15-07-2024, 11:46:51
    #12
    hiçbir şey yapamazsın adam seni çıkarabilir. Resmi yerlerde evet tatil yapmak zorunda ama malesef özel yerlerde öyle değil. Adamlar bayramlarda bile 3 gün izin veriyor ,bazıları hiç vermiyor.
  • 15-07-2024, 11:58:40
    #13
    Domain kadar değerin yok dersin
  • 15-07-2024, 18:20:27
    #14
    Tüm sektörlerde 2 ay deneme süresi vardır. İşveren çift maaşınızı yatırır ama tazminatsız çıkarır