Kardeşim getir firmasina girmişti, yakın zamanda çıktı ve bayram mesaisini patronu 1.5 katı olarak hesaplamış. İtiraz etti ve muhasebesicisi çift yevmiye olduğunu söyledi. Resmen bizi aptal yerine koyanlar var ne yazık ki.
hiçbir şey yapamazsın adam seni çıkarabilir. Resmi yerlerde evet tatil yapmak zorunda ama malesef özel yerlerde öyle değil. Adamlar bayramlarda bile 3 gün izin veriyor ,bazıları hiç vermiyor.