AOA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu ülkede değil. 1 mayıs işçi bayramında milyonlarca işçi çalışıyor niye ?
kanunen suç ama bu arkadaş şikayet etse işyeri ceza alır.. ama sende haklısın bizim ülkede kanun var ama onu uygulayan yok