İkinci Öğretim Programları Artık Öğrenci Almayacak
7
●270
- 10-07-2024, 12:29:44etki eder , yığılmalar olur şahsi fikrimkaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-07-2024, 12:32:22Bir sene ben de okumuştum hiç verim alamasam da çalışanlar için güzel uygulama ama artık maalesef çalışsan da öğretim masraflarını karşılamak zaten çok zorShakiraTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-07-2024, 12:37:35gerekçeleri çok önemli burada ki
açıkladılar mı bilmiyorum ama çalışarak okuma hedefi olan arkadaşlar için kötü ve çok sıkıntılı bir durum
umarım öğrencilere çok uzun vadeli burs ve kredi konularında destekler artar
gerçekten okumak isteyip maddi durumu olmayan ve bu şekilde okulu bitirebilmiş 1 kişi tanımıştım okuduğum dönemlerde