• 10-07-2024, 12:28:53
    #1
    .best ONE 🏆
    Evet az önce gördüm yök başkanı açıklamış üniversitelerin 2. Öğretim programları öğrenci almayacakmış yani artık kapatıldı. Peki bu sıralamalara puanlara etki eder mi? Düşünceleriniz neler
  • 10-07-2024, 12:29:44
    #2
    kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet az önce gördüm yök başkası açıklamış üniversitelerin 2. Öğretim programları öğrenci almayacakmış yani artık kapatıldı. Peki bu sıralamalara puanlara etki eder mi? Düşünceleriniz neler
    etki eder , yığılmalar olur şahsi fikrim
  • 10-07-2024, 12:30:59
    #3
    İkinci öğretim okumuş birisi olarak, gündüz çalışıp akşam okuma fırsatına erişmiştim. Bence olması gereken bir program.
  • 10-07-2024, 12:32:17
    #4
    Örgün öğretimlere fazla kontenjan verecekler mi acaba
  • 10-07-2024, 12:32:22
    #5
    .best ONE 🏆
    ShakiraTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkinci öğretim okumuş birisi olarak, gündüz çalışıp akşam okuma fırsatına erişmiştim. Bence olması gereken bir program.
    Bir sene ben de okumuştum hiç verim alamasam da çalışanlar için güzel uygulama ama artık maalesef çalışsan da öğretim masraflarını karşılamak zaten çok zor
  • 10-07-2024, 12:37:35
    #6
    gerekçeleri çok önemli burada ki
    açıkladılar mı bilmiyorum ama çalışarak okuma hedefi olan arkadaşlar için kötü ve çok sıkıntılı bir durum
    umarım öğrencilere çok uzun vadeli burs ve kredi konularında destekler artar

    gerçekten okumak isteyip maddi durumu olmayan ve bu şekilde okulu bitirebilmiş 1 kişi tanımıştım okuduğum dönemlerde
  • 10-07-2024, 12:40:55
    #7
    Gündüz derse mi girilir.. Üzüldüm gençler adına.

    Akşamları ders anlatımı bile daha kaliteli diye düşünüyorum. Hocalar daha rahat, gerçek hayata göre konuşuyorlar.

    Dersten çıkıp kafelere akabiliyosun. Ortam hep canlı. Molalarda içilen sigaralar bile geceleri başka.
  • 10-07-2024, 15:40:15
    #8
    Çocuklar zaten okumakta zorlanıyordu artık direk okuyamayacaklar . Çalışmalarınada izin verilmiyor.