Gündüz derse mi girilir.. Üzüldüm gençler adına.

Akşamları ders anlatımı bile daha kaliteli diye düşünüyorum. Hocalar daha rahat, gerçek hayata göre konuşuyorlar.

Dersten çıkıp kafelere akabiliyosun. Ortam hep canlı. Molalarda içilen sigaralar bile geceleri başka.