gerekçeleri çok önemli burada ki
açıkladılar mı bilmiyorum ama çalışarak okuma hedefi olan arkadaşlar için kötü ve çok sıkıntılı bir durum
umarım öğrencilere çok uzun vadeli burs ve kredi konularında destekler artar

gerçekten okumak isteyip maddi durumu olmayan ve bu şekilde okulu bitirebilmiş 1 kişi tanımıştım okuduğum dönemlerde