İkinci öğretim okumuş birisi olarak, gündüz çalışıp akşam okuma fırsatına erişmiştim. Bence olması gereken bir program.
Bir sene ben de okumuştum hiç verim alamasam da çalışanlar için güzel uygulama ama artık maalesef çalışsan da öğretim masraflarını karşılamak zaten çok zor