TTNET mi Kullanıyorsun? Allah Başka Dert Vermesin...
21
●1.244
- 16-07-2009, 12:53:39Dün yağmur çok oldugundan gece elektrik fişini modemin dsl kablosunu vs çıkardım bugün kurdum tekrar saat 11:00 kadar dsl yanıyor bilgisayarlar girmiyordu faturamı var dedim aradım 51.25TL dedi 11:00 gibi girdi internet ama çok ağır.
- 16-07-2009, 12:54:54Geçen yıl sokaklara kabloları çekip gittiler, apartmanlara bağlantı yapmadılar 1 senedir de hiç bir hareket yok. İmza toplama olayını da bilmiyorum ama kimse de uğraşmaz TTNet'in hazır alt yapısı varken imza toplayıp Türksat'ın keyfini beklemeye.sonymuzik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-07-2009, 12:56:45Üyeliği durdurulduEN BUYUK UYDUNET başka diycek söze gerek yok modem mac bozuyorum beleş kullanıyorumMertB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

3 aydır ödemiyorum
