• 16-07-2009, 12:51:45
    #19
    Trabzonda adı yok kablonetin
  • 16-07-2009, 12:53:39
    #20
    Dün yağmur çok oldugundan gece elektrik fişini modemin dsl kablosunu vs çıkardım bugün kurdum tekrar saat 11:00 kadar dsl yanıyor bilgisayarlar girmiyordu faturamı var dedim aradım 51.25TL dedi 11:00 gibi girdi internet ama çok ağır.
  • 16-07-2009, 12:54:54
    #21
    sonymuzik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o sizinle veya bizimle alaklalı degil siz mahllelece imza toplıyorsunuz gidip teslim ediyorsunuz çogunluk evet derse geliyor kablo net işin mahalleye fiber çekiyolıyor biliyorsunuzduır umarım o yuzden zaten kablo net çok saglam çünkü her mahlleyeye fiber geliyor sonra apartmanalaar bildigimiz cat 5 tarzı kablolarla dagıtıyorlar
    Geçen yıl sokaklara kabloları çekip gittiler, apartmanlara bağlantı yapmadılar 1 senedir de hiç bir hareket yok. İmza toplama olayını da bilmiyorum ama kimse de uğraşmaz TTNet'in hazır alt yapısı varken imza toplayıp Türksat'ın keyfini beklemeye.
  • 16-07-2009, 12:56:45
    #22
    Üyeliği durduruldu
    MertB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen yıl sokaklara kabloları çekip gittiler, apartmanlara bağlantı yapmadılar 1 senedir de hiç bir hareket yok. İmza toplama olayını da bilmiyorum ama kimse de uğraşmaz TTNet'in hazır alt yapısı varken imza toplayıp Türksat'ın keyfini beklemeye.
    EN BUYUK UYDUNET başka diycek söze gerek yok modem mac bozuyorum beleş kullanıyorum
    3 aydır ödemiyorum