Dün yağmur çok oldugundan gece elektrik fişini modemin dsl kablosunu vs çıkardım bugün kurdum tekrar saat 11:00 kadar dsl yanıyor bilgisayarlar girmiyordu faturamı var dedim aradım 51.25TL dedi 11:00 gibi girdi internet ama çok ağır.