sonymuzik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o sizinle veya bizimle alaklalı degil siz mahllelece imza toplıyorsunuz gidip teslim ediyorsunuz çogunluk evet derse geliyor kablo net işin mahalleye fiber çekiyolıyor biliyorsunuzduır umarım o yuzden zaten kablo net çok saglam çünkü her mahlleyeye fiber geliyor sonra apartmanalaar bildigimiz cat 5 tarzı kablolarla dagıtıyorlar
Geçen yıl sokaklara kabloları çekip gittiler, apartmanlara bağlantı yapmadılar 1 senedir de hiç bir hareket yok. İmza toplama olayını da bilmiyorum ama kimse de uğraşmaz TTNet'in hazır alt yapısı varken imza toplayıp Türksat'ın keyfini beklemeye.