MertB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen yıl sokaklara kabloları çekip gittiler, apartmanlara bağlantı yapmadılar 1 senedir de hiç bir hareket yok. İmza toplama olayını da bilmiyorum ama kimse de uğraşmaz TTNet'in hazır alt yapısı varken imza toplayıp Türksat'ın keyfini beklemeye.
EN BUYUK UYDUNET başka diycek söze gerek yok modem mac bozuyorum beleş kullanıyorum
3 aydır ödemiyorum