• 09-06-2024, 20:34:23
    #1
    Girişimci
    Ben AYT girmedim fakat eski YDT sınavlarına bakınca fikrimce son 5 senenin en son YDT sınavı olabilir. R10 içerisinde sınava giren oldu mu bugün?
  • 09-06-2024, 20:35:32
    #2
    zevkine girdim ayt gerçekten zordu tyt fena değildi
  • 09-06-2024, 20:38:07
    #3
    Merhaba hocam 3 adet sınavada girdim TYT güzeldi, AYT ise Matematik zordu Sözel ve EA hesaplansın diye 4 adet zoru çözebildim sadece Matematikten alanım dil olmasına rağmen girdim, YDT ise zordu denemelerde yaptığım 65-60 netler gelir mi bilemiyorum ama yığılma olacak gibi gözüküyor
  • 09-06-2024, 20:49:04
    #4
    Sınavlara girmedim Hocam bu sene. Konuyu baltalamak gibi olmasın ama Aktif Üniversite okuyan ya da mezun hocalarım ulaşabilirler mi acaba sormak istediğim birkaç sorum var.
    Bölüm ve üniversite farketmez, 0546 917 30 62 veya Pm yoluyla profilde skype'da mevcut.
  • 09-06-2024, 20:52:55
    #5
    Girişimci
    kemalettinn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam 3 adet sınavada girdim TYT güzeldi, AYT ise Matematik zordu Sözel ve EA hesaplansın diye 4 adet zoru çözebildim sadece Matematikten alanım dil olmasına rağmen girdim, YDT ise zordu denemelerde yaptığım 65-60 netler gelir mi bilemiyorum ama yığılma olacak gibi gözüküyor
    Vallaha ben şu an bakıyorum netlere, zaten sınav salonundan çıktığımda koridor hüngür hüngür ağlayanlarla doluydu YDT sınavında lakin çokta moral bozacak bir şey yok sonuçta zorsa herkese zor kolaysa herkese kolay önemli olan sıralma.
  • 11-06-2024, 13:28:15
    #6
    Ben hobi olarak girdim. Sınavdan ise erken çıktım. tyt için konuşmak gerekirse bence zordu. Hiç çalışmadım. ancak sosyal medyayı okudum. herkes 2021 ile karşılaştırmış. gelirse hobi olarak sağlık bölümü düşünüyorum. ancak zaten hazırda 2 üniversitede öğrenciyim. beklentim yok.
    muhtemelen puanlar düşecek. sıralamalar değişecek. birçok yeni bölüm açılıyor zaten.