YDT ve AYT sınavlarınız nasıl geçti?
5
●134
- 09-06-2024, 20:38:07Merhaba hocam 3 adet sınavada girdim TYT güzeldi, AYT ise Matematik zordu Sözel ve EA hesaplansın diye 4 adet zoru çözebildim sadece Matematikten alanım dil olmasına rağmen girdim, YDT ise zordu denemelerde yaptığım 65-60 netler gelir mi bilemiyorum ama yığılma olacak gibi gözüküyor
- 09-06-2024, 20:52:55Vallaha ben şu an bakıyorum netlere, zaten sınav salonundan çıktığımda koridor hüngür hüngür ağlayanlarla doluydu YDT sınavında lakin çokta moral bozacak bir şey yok sonuçta zorsa herkese zor kolaysa herkese kolay önemli olan sıralma.kemalettinn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-06-2024, 13:28:15Ben hobi olarak girdim. Sınavdan ise erken çıktım. tyt için konuşmak gerekirse bence zordu. Hiç çalışmadım. ancak sosyal medyayı okudum. herkes 2021 ile karşılaştırmış. gelirse hobi olarak sağlık bölümü düşünüyorum. ancak zaten hazırda 2 üniversitede öğrenciyim. beklentim yok.
muhtemelen puanlar düşecek. sıralamalar değişecek. birçok yeni bölüm açılıyor zaten.