Ben hobi olarak girdim. Sınavdan ise erken çıktım. tyt için konuşmak gerekirse bence zordu. Hiç çalışmadım. ancak sosyal medyayı okudum. herkes 2021 ile karşılaştırmış. gelirse hobi olarak sağlık bölümü düşünüyorum. ancak zaten hazırda 2 üniversitede öğrenciyim. beklentim yok.
muhtemelen puanlar düşecek. sıralamalar değişecek. birçok yeni bölüm açılıyor zaten.