Merhaba hocam 3 adet sınavada girdim TYT güzeldi, AYT ise Matematik zordu Sözel ve EA hesaplansın diye 4 adet zoru çözebildim sadece Matematikten alanım dil olmasına rağmen girdim, YDT ise zordu denemelerde yaptığım 65-60 netler gelir mi bilemiyorum ama yığılma olacak gibi gözüküyor
Vallaha ben şu an bakıyorum netlere, zaten sınav salonundan çıktığımda koridor hüngür hüngür ağlayanlarla doluydu YDT sınavında lakin çokta moral bozacak bir şey yok sonuçta zorsa herkese zor kolaysa herkese kolay önemli olan sıralma.