Merhaba hocam 3 adet sınavada girdim TYT güzeldi, AYT ise Matematik zordu Sözel ve EA hesaplansın diye 4 adet zoru çözebildim sadece Matematikten alanım dil olmasına rağmen girdim, YDT ise zordu denemelerde yaptığım 65-60 netler gelir mi bilemiyorum ama yığılma olacak gibi gözüküyor