• 07-06-2024, 13:37:01
    #10
    Kesip kendi dolabını doldurmayanların kurbanını Allah kabul etsin
  • 07-06-2024, 13:39:46
    #11
    Motioon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İbadet için değilde, aileniz için kesmenizi tavsiye ederim.
    İnşallah bir gün yine keserim.
    Ama bu sene maalesef. Ailecek hedefler belirledik ve hedefe ulaşana kadar masraflar en minimumda.
  • 07-06-2024, 13:40:20
    #12
    Çok şükür her bayram kesiyoruz, bu senede keseceğiz Allah kabul etsin.
  • 07-06-2024, 14:09:58
    #13
    İnanlar için yüce yaratıcı hac süresi 37. ayette şöyle diyor:

    Unutmayın ki, onların ne etleri Allah'a ulaşır, ne de kanları. O'na ulaşan, yalnızca sizin iyi niyet ve samimiyetinizdir. İşte bu amaçla onları sizin yararınıza sunuyoruz ki, O'nun sizi doğru yola iletmesine karşılık, O'nun şanını yüceltip tekbir getiresiniz diye. Öyleyse güzel davrananları müjdele..

    O, düşünüp tutasınız diye size öğüt veriyor.
  • 07-06-2024, 14:25:57
    #14
    21 yaşımdan beri düzenli bir hisse ortak girerdim kendi hesabıma lakin son 3 yıldır maddi açıdan beni zorluyor. Ankara gibi bir yerde şuan hisse 30k dan aşağı değil. Bunun yerine Afrika ülkelerinde vekaletle kesenlere bağış yapıyorum. Paramın yettiğince de ev halkı için et alıyorum. Son 5 yıldır ülke içi vatandaşlarımıza bağış/yardım yapmak içimden gelmiyor. Birinin bayılttığını ayıltalım derken, bayıltanın hesabına en azından öldürmüyor diye puan yazıldığını hissediyorum.
  • 07-06-2024, 14:31:44
    #15
    Genel olarak kesemeyen çok insan var.
    Ortak zor bulduk.
    Önceki senelere göre belki yarı yarıya kesme oranı düşmüştür.
  • 07-06-2024, 14:32:38
    #16
    Bu sene hayır
  • 07-06-2024, 15:39:28
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Bu sene bizim kurban şu şekilde.
  • 07-06-2024, 15:45:05
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır.
    Kesmiyorum. Çünkü başta evim yok ve diğer eksiklikler de vardır. Ailem için yapılacaklar daha önceliklidir.

    Kesenler için Allah kabul etsin.
    Hocam kusura bakma yanlis anlama tamamen konu disi. 3 hafta once ban yediniz sonra bir baktim moderator olmussunuz simdide bakiyorum Kurumsal olmussunuz. Diyecegim r10 hayatiniz baya bir macerali geçiyor. Yorulmadinizmi?

    Bu arada cenabi mevlam herksein kestigi Kurbani kabul eylesin..