21 yaşımdan beri düzenli bir hisse ortak girerdim kendi hesabıma lakin son 3 yıldır maddi açıdan beni zorluyor. Ankara gibi bir yerde şuan hisse 30k dan aşağı değil. Bunun yerine Afrika ülkelerinde vekaletle kesenlere bağış yapıyorum. Paramın yettiğince de ev halkı için et alıyorum. Son 5 yıldır ülke içi vatandaşlarımıza bağış/yardım yapmak içimden gelmiyor. Birinin bayılttığını ayıltalım derken, bayıltanın hesabına en azından öldürmüyor diye puan yazıldığını hissediyorum.