Hayır.
Kesmiyorum. Çünkü başta evim yok ve diğer eksiklikler de vardır. Ailem için yapılacaklar daha önceliklidir.
Kesenler için Allah kabul etsin.
Hocam kusura bakma yanlis anlama tamamen konu disi. 3 hafta once ban yediniz sonra bir baktim moderator olmussunuz simdide bakiyorum Kurumsal olmussunuz. Diyecegim r10 hayatiniz baya bir macerali geçiyor. Yorulmadinizmi?
Bu arada cenabi mevlam herksein kestigi Kurbani kabul eylesin..