Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır.
Kesmiyorum. Çünkü başta evim yok ve diğer eksiklikler de vardır. Ailem için yapılacaklar daha önceliklidir.

Kesenler için Allah kabul etsin.
Hocam kusura bakma yanlis anlama tamamen konu disi. 3 hafta once ban yediniz sonra bir baktim moderator olmussunuz simdide bakiyorum Kurumsal olmussunuz. Diyecegim r10 hayatiniz baya bir macerali geçiyor. Yorulmadinizmi?

Bu arada cenabi mevlam herksein kestigi Kurbani kabul eylesin..