• 07-06-2024, 13:21:10
    #1
    Kurumsal Üye
    Şimdiden Allah kabul etsin
  • 07-06-2024, 13:21:53
    #2
    evet hocam kesiyoruz
  • 07-06-2024, 13:25:07
    #3
    evet.
  • 07-06-2024, 13:25:27
    #4
    Evet, Allah kabul eder inşallah
  • 07-06-2024, 13:32:48
    #5
    Hayır.
    Kesmiyorum. Çünkü başta evim yok ve diğer eksiklikler de vardır. Ailem için yapılacaklar daha önceliklidir.

    Kesenler için Allah kabul etsin.
    • onurnet
    onurnet bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-06-2024, 13:33:41
    #6
    önceki seneler keserdik son 2 senedir kesemiyoruz.
  • 07-06-2024, 13:34:30
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır.
    Kesmiyorum. Çünkü başta evim yok ve diğer eksiklikler de vardır. Ailem için yapılacaklar daha önceliklidir.

    Kesenler için Allah kabul etsin.
    İbadet için değilde, aileniz için kesmenizi tavsiye ederim.
  • 07-06-2024, 13:35:01
    #8
    Ben deist olduğum için pek bu konulara girmiyorum ama ailem kesiyor. Fakat birşeye dikkat ettim tamam kesilmenin bi anlamı var ama bu biraz fırsatçılık gibi duruyor. Alınan yerde (çoğu yerde böyle) verilen parayı ortalama kiloya vurduğunuzda kasaptan daha pahalıya geliyor. Garip bi kurban fiyatlandırması var ülkemizde bu sene
  • 07-06-2024, 13:36:16
    #9
    Bu bayram ne kesiyoz? Kesileni yiyoz 😅