Ben deist olduğum için pek bu konulara girmiyorum ama ailem kesiyor. Fakat birşeye dikkat ettim tamam kesilmenin bi anlamı var ama bu biraz fırsatçılık gibi duruyor. Alınan yerde (çoğu yerde böyle) verilen parayı ortalama kiloya vurduğunuzda kasaptan daha pahalıya geliyor. Garip bi kurban fiyatlandırması var ülkemizde bu sene