• 06-06-2024, 20:03:31
    #10
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse yurtdışında yaşamasına karşı değil.
    Ülkemde çocuklar meyve yiyemiyor. Kalkmış diyor ki Türkiye’de meyve bol şu bu.

    Gel o zaman abi ülkene. Madem suyuna havasına ölüyorsun. Gel burada 1 karpuzu 200 liraya ye
    Videodaki kişiyi tanımam, etmem. Ama nerede, nasıl yaşayacaklarına siz karar veremezsiniz. Ülkedeki meyve yiyemeyen çocukların yegane sorumlusu “ölürüm Türkiyem” şarkısını dinleyen kadın mı? Tepki yanlış yere.

    Ben de diğerlerine göre henüz yeni çıktım sayılır yurtdışına ama ezelden beri bu muhabbet canımı çok sıkıyor.

    İsteyen uzayda yaşar, isteyen dünyada.

    Üstüne basa basa söylüyorum, ekonomiyi tiye alıp da alay edenler hariç.

    Allah kimseyi çaresiz bırakmasın.
  • 06-06-2024, 20:05:19
    #11
    UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Videodaki kişiyi tanımam, etmem. Ama nerede, nasıl yaşayacaklarına siz karar veremezsiniz. Ülkedeki meyve yiyemeyen çocukların yegane sorumlusu “ölürüm Türkiyem” şarkısını dinleyen kadın mı? Tepki yanlış yere.

    Ben de diğerlerine göre henüz yeni çıktım sayılır yurtdışına ama ezelden beri bu muhabbet canımı çok sıkıyor.

    İsteyen uzayda yaşar, isteyen dünyada.

    Üstüne basa basa söylüyorum, ekonomiyi tiye alıp da alay edenler hariç.

    Allah kimseyi çaresiz bırakmasın.
    YouTube'ta gurbetçi röportajlarını izleyin ve sonra yine konuşuruz
  • 06-06-2024, 20:05:34
    #12
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelsinler vatana o zaman. Onları tutan ne?
    Hem Türkiye için oy kullan ve kaderi belirle, hem de ölürüm Türkiyem ha?
    Ne güzel dünya.
    Siyasi bir söylemi var da ben mi duymuyorum?
  • 06-06-2024, 20:07:34
    #13
    drmakarna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siyasi bir söylemi var da ben mi duymuyorum?
    Hay siyasetiniz batsın!
    Siyasetten bahseden oldu mu?

    Konuyu nereye getireceksin?

    Siyasiler keyfine bakar, ezilen halk olur. Boşverin siyaseti. Gerçekleri konuşuyoruz
  • 06-06-2024, 20:08:36
    #14
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hay siyasetiniz batsın!
    Siyasetten bahseden oldu mu?

    Konuyu nereye getireceksin?

    Siyasiler keyfine bakar, ezilen halk olur. Boşverin siyaseti. Gerçekleri konuşuyoruz
    E tamam söylediklerinde yanlış olan şey nedir?
  • 06-06-2024, 20:09:44
    #15
    drmakarna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E tamam söylediklerinde yanlış olan şey nedir?
    Diyorum ki madem meyveler güzel, hayat güzel ise gelsene bir şey deniyeceğiz
  • 06-06-2024, 20:10:03
    #16
    drmakarna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siyasi bir söylemi var da ben mi duymuyorum?
    Siyasi söze gerek yok. Bu vatanı ölecek kadar sevenler değil ekonomik sıkıntıda, savaşta bile terk etmezler, ettirmezler. Almanya'da yaşayıp burada harcayıp yazları '' ölürüm Türkiyem '' diyip gelmeleri, kışları ise '' canım vatanım '' diye gitmeleri normal mi
  • 06-06-2024, 20:11:52
    #17
    Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siyasi söze gerek yok. Bu vatanı ölecek kadar sevenler değil ekonomik sıkıntıda, savaşta bile terk etmezler, ettirmezler. Almanya'da yaşayıp burada harcayıp yazları '' ölürüm Türkiyem '' diyip gelmeleri, kışları ise '' canım vatanım '' diye gitmeleri normal mi
    Normal. İsteyen istediği yerde yaşayabilir. Siz gidemiyorsunuz diye kimse başka bir ülkede yaşamayacak mı? Başka bir ülkede yaşayıp bu ülkeyi sevemez mi? Türkiye vatan olarak çok güzel bir toprak parçası. Sizin zihniniz siyasetle kirlendiği için böyle saçma sapan düşüncelere kapılıyorsunuz.
  • 06-06-2024, 20:12:25
    #18
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diyorum ki madem meyveler güzel, hayat güzel ise gelsene bir şey deniyeceğiz
    Neden gelmeli? Onu soruyorum. İstediği yerde yaşayıp Türkiye'yi sevemiyor mu? Ne kadar saçma bir bakış açısı.