Kimse yurtdışında yaşamasına karşı değil.
Ülkemde çocuklar meyve yiyemiyor. Kalkmış diyor ki Türkiyede meyve bol şu bu.
Gel o zaman abi ülkene. Madem suyuna havasına ölüyorsun. Gel burada 1 karpuzu 200 liraya ye
Videodaki kişiyi tanımam, etmem. Ama nerede, nasıl yaşayacaklarına siz karar veremezsiniz. Ülkedeki meyve yiyemeyen çocukların yegane sorumlusu ölürüm Türkiyem şarkısını dinleyen kadın mı? Tepki yanlış yere.
Ben de diğerlerine göre henüz yeni çıktım sayılır yurtdışına ama ezelden beri bu muhabbet canımı çok sıkıyor.
İsteyen uzayda yaşar, isteyen dünyada.
Üstüne basa basa söylüyorum, ekonomiyi tiye alıp da alay edenler hariç.
Allah kimseyi çaresiz bırakmasın.