Son model Mercedes içinde "ölürüm Türkiyem" şarkısı ile ajitasyon yapmak.
1 Euro nerdeyse 35 tl. Onlar da haklı.
https://x.com/ajans_hakikat/status/1...727690639?s=19
Mercedes içinde 'ölürüm Türkiyem' dinlemek
50
●2.508
- 06-06-2024, 19:52:38drmakarna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleGelsinler vatana o zaman. Onları tutan ne?Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hem Türkiye için oy kullan ve kaderi belirle, hem de ölürüm Türkiyem ha?
Ne güzel dünya. - 06-06-2024, 19:53:09Video geçen seneden olması lszım. Al sinirlerinizi hoplatayım biraz. Bunlardan sınırda 100 Euro alacaksın kelle başı. Adım atmazlar ülkeme
https://youtu.be/afI2GVgHN_Q?si=SSMVD-wlLtGpEUj-
- 06-06-2024, 19:54:42Hahahahaha 🤣 🤣 🤣 🤣 vallahi konunun özeti 🤣Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
100 euro alınırsa o zaman ölmem Türkiyem:Cnky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-06-2024, 19:54:58Selamlar, istediği şarkıyı dinler hocam. Kötü niyetli insanları ayrı tutarım ama bu bir kine dönüşmüş artık. Yurtdışındaki insanlara neden bu kadar nefretle bakılıyor anlamadım.globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama yazdığım gibi yurtdışında yaşayıp, ekonomi dalgası geçen kötü niyetli insanları ayrı tutarak yazıyorum.
Allah herkesin gönlüne göre versin. - 06-06-2024, 19:56:54Kimse yurtdışında yaşamasına karşı değil.UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ülkemde çocuklar meyve yiyemiyor. Kalkmış diyor ki Türkiyede meyve bol şu bu.
Gel o zaman abi ülkene. Madem suyuna havasına ölüyorsun. Gel burada 1 karpuzu 200 liraya ye