drmakarna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Söylediği yanlış bir şey yok. Almanya'da yaşıyor olması bir suç, kusur ya da kabahat değil. Orada euro ile kazanıyor olması, mercedese biniyor olması da öyle. Gereksiz antipatik bakıyorsunuz olaylara.Siyasi bir söylemi yok
Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öleceklerse buraya gelsinler burada yaşayıp burada ölsünler, burada yaşamayı kabul ederler mi
Gelsinler vatana o zaman. Onları tutan ne?
Hem Türkiye için oy kullan ve kaderi belirle, hem de ölürüm Türkiyem ha?
Ne güzel dünya.