globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son model Mercedes içinde "ölürüm Türkiyem" şarkısı ile ajitasyon yapmak.

1 Euro nerdeyse 35 tl. Onlar da haklı.



https://x.com/ajans_hakikat/status/1...727690639?s=19
Selamlar, istediği şarkıyı dinler hocam. Kötü niyetli insanları ayrı tutarım ama bu bir kine dönüşmüş artık. Yurtdışındaki insanlara neden bu kadar nefretle bakılıyor anlamadım.

Ama yazdığım gibi yurtdışında yaşayıp, ekonomi dalgası geçen kötü niyetli insanları ayrı tutarak yazıyorum.

Allah herkesin gönlüne göre versin.