• 06-06-2024, 19:46:29
    #1
    Son model Mercedes içinde "ölürüm Türkiyem" şarkısı ile ajitasyon yapmak.

    1 Euro nerdeyse 35 tl. Onlar da haklı.



    https://x.com/ajans_hakikat/status/1...727690639?s=19
  • 06-06-2024, 19:50:38
    #2
    Söylediği yanlış bir şey yok. Almanya'da yaşıyor olması bir suç, kusur ya da kabahat değil. Orada euro ile kazanıyor olması, mercedese biniyor olması da öyle. Gereksiz antipatik bakıyorsunuz olaylara.Siyasi bir söylemi yok
  • 06-06-2024, 19:51:12
    #3
    Öleceklerse buraya gelsinler burada yaşayıp burada ölsünler, burada yaşamayı kabul ederler mi
  • 06-06-2024, 19:52:38
    #4
    drmakarna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Söylediği yanlış bir şey yok. Almanya'da yaşıyor olması bir suç, kusur ya da kabahat değil. Orada euro ile kazanıyor olması, mercedese biniyor olması da öyle. Gereksiz antipatik bakıyorsunuz olaylara.Siyasi bir söylemi yok
    Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öleceklerse buraya gelsinler burada yaşayıp burada ölsünler, burada yaşamayı kabul ederler mi
    Gelsinler vatana o zaman. Onları tutan ne?
    Hem Türkiye için oy kullan ve kaderi belirle, hem de ölürüm Türkiyem ha?
    Ne güzel dünya.
  • 06-06-2024, 19:53:03
    #5
    sunucuoptimizasyon.com
    Yazın ölürüm kışın kaçarım.
  • 06-06-2024, 19:53:09
    #6
    Video geçen seneden olması lszım. Al sinirlerinizi hoplatayım biraz. Bunlardan sınırda 100 Euro alacaksın kelle başı. Adım atmazlar ülkeme


    https://youtu.be/afI2GVgHN_Q?si=SSMVD-wlLtGpEUj-
  • 06-06-2024, 19:54:42
    #7
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazın ölürüm kışın kaçarım.
    Hahahahaha 🤣 🤣 🤣 🤣 vallahi konunun özeti 🤣

    Cnky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Video geçen seneden olması lszım. Al sinirlerinizi hoplatayım biraz. Bunlardan sınırda 100 Euro alacaksın kelle başı. Adım atmazlar ülkeme


    https://youtu.be/afI2GVgHN_Q?si=SSMVD-wlLtGpEUj-
    100 euro alınırsa o zaman ölmem Türkiyem:
  • 06-06-2024, 19:54:58
    #8
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son model Mercedes içinde "ölürüm Türkiyem" şarkısı ile ajitasyon yapmak.

    1 Euro nerdeyse 35 tl. Onlar da haklı.



    https://x.com/ajans_hakikat/status/1...727690639?s=19
    Selamlar, istediği şarkıyı dinler hocam. Kötü niyetli insanları ayrı tutarım ama bu bir kine dönüşmüş artık. Yurtdışındaki insanlara neden bu kadar nefretle bakılıyor anlamadım.

    Ama yazdığım gibi yurtdışında yaşayıp, ekonomi dalgası geçen kötü niyetli insanları ayrı tutarak yazıyorum.

    Allah herkesin gönlüne göre versin.
  • 06-06-2024, 19:56:54
    #9
    UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, istediği şarkıyı dinler hocam. Kötü niyetli insanları ayrı tutarım ama bu bir kine dönüşmüş artık. Yurtdışındaki insanlara neden bu kadar nefretle bakılıyor anlamadım.

    Ama yazdığım gibi yurtdışında yaşayıp, ekonomi dalgası geçen kötü niyetli insanları ayrı tutarak yazıyorum.

    Allah herkesin gönlüne göre versin.
    Kimse yurtdışında yaşamasına karşı değil.
    Ülkemde çocuklar meyve yiyemiyor. Kalkmış diyor ki Türkiye’de meyve bol şu bu.

    Gel o zaman abi ülkene. Madem suyuna havasına ölüyorsun. Gel burada 1 karpuzu 200 liraya ye