UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar, istediği şarkıyı dinler hocam. Kötü niyetli insanları ayrı tutarım ama bu bir kine dönüşmüş artık. Yurtdışındaki insanlara neden bu kadar nefretle bakılıyor anlamadım.

Ama yazdığım gibi yurtdışında yaşayıp, ekonomi dalgası geçen kötü niyetli insanları ayrı tutarak yazıyorum.

Allah herkesin gönlüne göre versin.
Kimse yurtdışında yaşamasına karşı değil.
Ülkemde çocuklar meyve yiyemiyor. Kalkmış diyor ki Türkiye’de meyve bol şu bu.

Gel o zaman abi ülkene. Madem suyuna havasına ölüyorsun. Gel burada 1 karpuzu 200 liraya ye