Konu
Mercedes içinde 'ölürüm Türkiyem' dinlemek
06-06-2024, 19:50:38
#2
drmakarna
Söylediği yanlış bir şey yok. Almanya'da yaşıyor olması bir suç, kusur ya da kabahat değil. Orada euro ile kazanıyor olması, mercedese biniyor olması da öyle. Gereksiz antipatik bakıyorsunuz olaylara.Siyasi bir söylemi yok