UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Videodaki kişiyi tanımam, etmem. Ama nerede, nasıl yaşayacaklarına siz karar veremezsiniz. Ülkedeki meyve yiyemeyen çocukların yegane sorumlusu “ölürüm Türkiyem” şarkısını dinleyen kadın mı? Tepki yanlış yere.

Ben de diğerlerine göre henüz yeni çıktım sayılır yurtdışına ama ezelden beri bu muhabbet canımı çok sıkıyor.

İsteyen uzayda yaşar, isteyen dünyada.

Üstüne basa basa söylüyorum, ekonomiyi tiye alıp da alay edenler hariç.

Allah kimseyi çaresiz bırakmasın.
YouTube'ta gurbetçi röportajlarını izleyin ve sonra yine konuşuruz